آیا اولین ماه مبارک رمضان را به یاد می‌آورید؟ اولین ماه مبارک رمضانم را به یاد می‌آورم؛ سال ۲۰۰۹ بود. همان زمان بود که من نماز را یاد گرفتم با اینکه قبل از رمضان مسلمان شده بودم. تصمیم نهایی خود را برای مسلمان ماندن گرفتم. خانواده تو چه عکس‌العملی نسبت به تغییر دینت نشان دادند؟ زمان برد تا خانواده من اسلام آوردنم را بپذیرند. پدر و مادرم از هم جدا شده بودند و پدر یک شبان مسیحی در فلوریدا بود. سال‌ها ایمانم را مخفی کردم چون از عکس‌العمل پدرم می‌ترسیدم تا اینکه کم کم ایمانم را اظهار کردم و دیگر در مراسم‌های کلیسا شرکت نکردم. برادرم ناراحت بود زیرا می‌گفت که دیگر در کریسمس تو را نخواهم داشت. اما با مطالعه اسلام برایش تغییر دینم قابل قبول بود به علاوه اینکه من قول دادم که جمع خانوادگی را ترک نکنم و همیشه باهم باشیم. برای مادرم قبول دین جدیدم راحت‌تر بود؛ من فرزند بزرگ او بودم و می‌دانست که من خوب و بد را تشخیص می‌دهم. پس او از من حمایت کرد. توصیه شما به کسانی که هنوز به دنبال حقیقت هستند، چیست؟ توصیه من به تمام ایمانداران و کسانی که در جستجوی آرامش هستند، این است که پرستش خدای یگانه در اسلام را تجربه کنند و ببینند چه آرامشی وارد قلب‌های آنها می‌شود. [http://www.aparat.com/v/7ZU0V]